در نشست رئیس اتاق اصناف ایران با برندهای پوشاک مطرح شد؛

لزوم پیگیری متمرکز امور کارگاه‌های تولیدی پوشاک در کشور

۹:۵۰:۰۰ دی ۱۰, ۱۴۰۲
در نشست رئیس اتاق اصناف ایران با برندهای پوشاک مطرح شد؛ لزوم پیگیری متمرکز امور کارگاه‌های تولیدی پوشاک در کشور
مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران با برخی از تولیدکنندگان صنفی پوشاک در رسته‌های پوشاک بچه گانه، لباس عروس، پوشاک زنان و پوشاک مردان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، این نشست با حضور علی توسطی مشاور ارتباطات اجتماعی و مشارکت‌های فراسازمانی و سلمان صرامی مشاور عالی و امور راهبردی اتاق اصناف ایران نیز حضور یافتند. در این نشست بر «لزوم پیگیری متمرکز امور کارگاه‌های تولیدی پوشاک در کشور» تاکید شد. «عرضه پوشاک تقلبی و قاچاق در بازار»، «تمرکز اتحادیه‌های پوشاک در حمایت از توزیع‌کنندگان و مغفول ماندن موضوعات تولید» و «ابهام در روش‌های برخورد با توزیع‌کنندگان پوشاک دسته دوم»، ازجمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
رئیس اتاق اصناف ایران، پس از استماع مشکلات تولیدکنندگان صنفی پوشاک بیان کرد: پوشاک یکی از صنوف اشتغال‌زا و مهم است. گاها نظام تولید متاثر از تصمیمات غیرکارشناسی برخی از دستگاه‌ها می‎‌شود. با این حال، پوشاک ایرانی از نظر کیفیت بسیار قوی و توانمند است.
مجتبی صفایی افزود: تشکیل کمیسیون تخصصی تولیدکنندگان پوشاک در اتاق اصناف ایران می‌تواند راهکاری منطقی برای پیگیری متمرکز امور کارگاه‌های تولیدی پوشاک در کشور باشد و اگر چنین کمیسیونی با استقبال تولیدکنندگان این صنف تشکیل شود، پیگیری تسهیلات کارگاه‌های تولیدی پوشاک از اولویت‌ها و دستورکارهای آن خواهد بود.
رئیس اتاق اصناف ایران، یکی از بزرگترین مشکلات تولیدکنندگان پوشاک با کیفیت ایرانی را عدم برند‌سازی دانست و افزود: پیشنهاد ما این است که تولیدکنندگان، برندسازی را جدی بگیرند. /پ/



image_print