افزایش مشارکت مجتمع‌های تجاری در مدیریت بازار نوروز

عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران خبر داد؛ افزایش مشارکت مجتمع‌های تجاری در مدیریت بازار نوروز

عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران درباره طرح‌های جدید اتاق اصناف ایران در مدیریت بازار نوروز بیان کرد: افزایش مشارکت مجتمع‌های تجاری در مدیریت بازار نوروز از طرح‌های جدید اتاق اصناف ایران است.

کریم محمدیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران از رویکرد اتاق اصناف ایران در ایجاد نشاط در بازار شب عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: طرح‌های متنوعی برای ایجاد نشاط در بازار ایام پایانی سال از سوی اتاق اصناف ایران پیگیری می شود که یکی از آن ها معطوف به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مغفول مانده در مجتمع های تجاری بزرگ است.

وی افزود: در نقطه مقابل، طرح فروش فوق العاده در سطح گسترده و ملی، در فروشگاه های کوچک و واحدهای صنفی توزیع کننده نیز دنبال می‌شود.

محمدیان اظهار کرد: شایسته مردم و مصرف کنندگان می دانیم که مایحتاج خود را طی یک فروش فوق‌العاده، جشنواره یا طرح‌های مشابه از محیط‌های استاندارد و مناسب خدمات صنفی از واحدهای کوچک تا مجتمع‌های تجاری بزرگ دریافت کنند. /پ/