ثبت نظرات مردمی از واحدهای صنفی در سامانه «کالا به فی»

ثبت نظرات مردمی از واحدهای صنفی در سامانه «کالا به فی»
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: با راه اندازی سامانه کالا به فی، مردم میتوانند نظرات، پیشنهادها و حتی شکایات خود را درباره قیمت کالاها منعکس کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علیرضا شاه میرزایی گفت: سامانهای راه اندازی شده است تا با کمک مردم، نظارت بر نحوه قیمت گذاری و فروش کالاها دقیقتر انجام شود.
وی بیان کرد: مردم میتوانند با نصب این سامانه، از محل دقیق فروشگاهها و قیمت انواع کالاها و خدمات مطلع شده و هرگونه نظر، شکایت و یا درخواست بازدید بازرسان اتحادیهها را عنوان کنند.
شاه میرزایی گفت: هم اکنون ۸ هزار اتحادیه صنفی در کشور وجود دارد که وظیفه رسیدگی به درخواستهای مردمی را به عهده دارند.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت افزود: اتحادیهها موظفند حداکثر ظرف ۳ روز به پاسخ دهی شکایات و نظرهای مردمی اقدام کنند./پ/