میوه و تره‌بار ایرانی، برند می‌شود

به منظور تلاش برای برندسازی میوه و تره‌بار ایرانی، دولت به وزیر کشاورزی دستوراتی  از جمله برای بهبود بسته‌بندی محصولات صادراتی داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «خراسان» نوشته است: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر دولت به محمود حجتی، از وزارت کشاورزی خواسته شده است با همکاری سایر نهادهای مربوط و همکاری استانداران مناطق هدف، برای پیگیری استقرار پایانه‌های صادراتی و حمایت از ایجاد تشکل‌های صادراتی توانمند و نیز بهبود وضعیت بسته‌بندی، بازاریابی و برندسازی محصولات کشاورزی اقدام کند.

همچنین در این ابلاغیه از وزیر جهاد کشاورزی خواسته شده موضوع ساماندهی وضعیت حمل و نقل و تسهیل شرایط ترخیص از گمرکات کشور را نیز پیگیری کند.

Print Friendly


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *